آموزش ریاضی چناران

بانک سوال ریاضی راهنمایی و مطالب خواندنی ریاضی

آموزش ریاضی چناران

بانک سوال ریاضی راهنمایی و مطالب خواندنی ریاضی

ویرایش فایلهای pdf با نرم افزاری کم حجم و آسان (foxit pdf editor

سلام .. امروز می خواهم یک نرم افزار فوق العاده و کم حجم (1.73 mb)که در نوع خودش ، قابلیت خوبی داره و کار کردن با آن آسان است رو معرفی کنم ... و لینک دانلود آن رو برایتان می گذارم که  استفاده کنید ...

با این نرم افزار می توانید هر قسمتی از فایل pdf حتی نوشته های زمینه و تبلیغاتی را براحتی انتخاب و حذف نمود و به جای آن متن دلخواه خود را نوشت ... البته شایان ذکر است که این نرم افزار با B-font فارسی مشکل دارد و لی از فونت های نوع F-font فارسی با استفاده از نرم افزار (LeoMoon Persian TTT 4.51) که فکر می کنم در سایت سافت گذر بشه اونو پیدا کرد ، می توانیم فونت فارسی رو بنویسیم ...

که البته من ترجیح می دهم کار را راحت کرده و به سراغ نرم افزار paint  ویندوز رفته و متن خودم را نوشته و آنرا به عنوان تکه ای از عکس انتخاب کرده و در جای دلخواه  خودم کپی کنم ... (به همین راحتی ...)

از این نرم افزار که فکر می کنم خیلی ها لازم دارند .. (البته نه به عنوان سوء استفاده از مطالب دیگران ) لذت ببرید ...

نام نرم افزار : foxit pdf editor   با همکاری MRT

حجم نرم افزار : 1.736 mb

قیمت : رایگان

لینک دانلود :  دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد